Ako schudnúť rýchlo a bez cvičenia? Je to vôbec možné?

Práve ste si uvedomili, že v posledných týždňoch ste to možno s jedlom a neaktivitou prehnali? Najkritickejšie obdobie takýchto zmien predstavujú rôzne sviatky ako napr. Vianoce a Veľká noc, kedy všelijakým maškrtám nevieme odolať. To sa ale potom aj na konci tohto obdobia zvykne prejaviť. Jediné, čo nám pri pohľade do zrkadla, prípadne na číslo zobrazené na váhe napadne je, že musíme rýchlo, niekedy aj okamžite schudnúť. Hlavným údajom je ale to, koľko chceme schudnúť a za aký čas. Je potrebné si stanoviť cieľ, ktorý budeme vedieť reálne dodržať. To znamená, že zhodiť 10 kg za týždeň je síce myšlienka pekná, ale nereálna hlavne kvôli tomu, že by vám to mohlo poškodiť zdravie. Povedzme si o vašich bezpečných možnostiach chudnutia niečo viac. Tak teda ako schudnúť rýchlo a bez cvičenia?

zapisnik, paradajka a meterZákladom chudnutia je stravovanie

Jedinou efektívnou radou na to, aby sa vám podarilo čo najrýchlejšie schudnúť je, aby ste si kontrolovali, čo a kedy jete a koľko kalórií prijmete. Určite bude vaše chudnutie neúspešné, ak sa budete stravovať nezdravo a prijmete viac kalórií ako môžete spáliť. Aby ste predišli tejto chybe, nakontaktujte sa buď na nutričného poradcu alebo vyhľadajte internetové nástroje na výpočet toho, koľko kalórií máte vzhľadom na vaše pohlavie, váhu a výšku prijať.

Ďalším bodom k úspešnému schudnutiu je stravovať sa zdravo. V rámci počítaných kalórií prijímajte čo najviac výživných látok bohatých na vitamíny a vlákninu, čo spaľovanie tukov môže len urýchliť. Obmedzte konzumáciu sladkostí a iných nezdravých jedál, ktoré potrebnú kalorickú dávku zaplnia veľmi rýchlo a zároveň aj rýchlo budete hladní. Ak chcete rýchlo, ale zároveň bezpečne schudnúť, snažte sa zo stravy vylúčiť mastné, údené a vyprážané jedlá. Rovnako sa vyhýbajte sladkostiam resp. rafinovanému cukru, sladeným bublinkatým nápojom a bielemu pečivu. Takisto soľte čo najmenej, nakoľko soľ zadržiava vodu v tele a aj tento fakt vám môže zbytočne pár kíl pridať.

Zaručene sa vám podarí rýchlo schudnúť, ak budete konzumovať viac ovocia, zeleniny a vlákniny, a to aj bez cvičenia. Vhodné je hydinové mäso, ryža, celozrnné pečivo, probiotické mliečne výrobky a iné zdravé alternatívy. Jedlá si nepripravujte na oleji ani na masti. Lepšie je maslo. Rozhodne vo vašom režime nezabudnite na pravidelný príjem tekutín!

Chudnutie umocníte podpornými tabletkami

Ako sme už uviedli, vaša snaha schudnúť môže byť rýchlo úspešná, ak budete dodržiavať správne stravovacie zásady. Úbytok váhy ale môžete urýchliť tak, že si do denného programu zakomponujete aj iné spaľovanie tukov. A to pomocou športu alebo pomocou špeciálnych prípravkov určených na chudnutie. Najčastejšie siahame po tabletkách, no k dispozícii sú aj náplasti, magnety, sirupy, kvapky, krémy, gély, balzamy a iné podporné metódy. Za všetky tieto prípravky na chudnutie sa ale samozrejme platí.

Najviac sme ochotný zaplatiť za tabletky, takzvané spaľovače tukov, ktoré ich spaľujú priamo vo vnútri tela. Určite si ale nemyslíte, že budú fungovať, ak ich v tom nepodporíte. To znamená, že môžete brať toľko tabletiek koľko chcete, ale ak sa raz stravujete nezdravo a prijímate viac kalórií, ako je potrebné, nijako vám schudnúť nepomôžu.

Prirodzenou a bezplatnou podpornou možnosťou chudnutia je aj šport. Vďaka nemu totiž môžete spáliť denne viac kalórii, takže celé chudnutie bude rýchlejšie. V istom štádiu sa ale priebeh znižovania telesnej hmotnosti môže zastaviť. Vtedy ale neprepadajte panike. Vaše telo sa len začína prispôsobovať vašej novej váhe. Práve v tomto štádiu je dôležité si stáť za svojim, pretože ak poľavíte, rýchlo sa môže dostaviť jojo efekt. Najlepším športom a cvičením na chudnutie a vyformovanie postavy je beh, plávanie, cyklistika či posilňovanie.

Čo znamená chudnúť rýchlo a zdravo? zdrava zelenina

Ak chcete schudnúť veľmi rýchlo, nemusí sa vám to vždy vyplatiť. Rôzne drastické redukčné diéty môžu váš organizmus a zdravie poškodiť natrvalo. Preto je vždy vhodné si ešte pred začiatkom režimu povedať, čo je v rámci normy a čo už nie. Niektorí z nás sa v túžbe rýchlo schudnúť vzdajú jedla a športujú od nevidím do nevidím. Takýto štýl ale vedie k úplnému kolapsu vášho organizmu. Rozladiť sa môžu všetky orgány tela, v najhoršom prípade môžete upadnúť do kómy. Telo totiž nedostavalo dostatok živín a vitamínov, čo sa prejavilo nielen na zdravotnom stave, ale aj po vizuálnej stránke. Človek zvykne byť po hladovke vyschnutý, ochabnutý a bledý…skratka vyzerá hrozne.

Naopak, ak sa rozhodnete chudnúť zdravo, ale pomaly, zmeny môžu byť len pozitívne. Nielenže si môžete krásne vyformovať postavu, ale aj vaša pokožka nebude tak trpieť. Bude pružná, svieža, neunavená, bez problematických vyrážok a dokonca aj hebká. Dôležité je ale dodržiavať stanovený pitný režim a zdravé vyvážené stravovanie. To určite neznamená, že si nikdy nemôžete dopriať nič sladké. Pokojne si môžete dať aj koláčik, ale tak, aby spadal do denného príjmu kalórií. Ak by to už malo byť navyše, tak si nejakú kalorickú bombu môžete dopriať maximálne raz za týždeň. Ináč by ste mohli vašu snahu schudnúť výrazne sabotovať. Nielenže by sa vám chudnutie mohlo zastaviť, ale dokonca by ste mohli začať priberať.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *